poniedziałek, 6 stycznia 2014

Niezapominajki dla Przyjaciela

Oto druga z pięciu kartek dla Kingi :) Znów urodzinowa, ale tym razem dla młodej dziewczyny. Tutaj Kinia pozostawiła mi dużą swobodę działania, zdecydowałam się więc na skromniejszy wzór, ale za to z przesłaniem :) Bo niezapominajki wręcza się kiedy chcemy, żeby ktoś o nas nie zapomniał.


Tym razem wybrałam bazę kremową. Niebieski to zimny kolor i nie mówię, że z białym tłem wyglądałoby źle, ale chciałam, żeby kartka była ciepła.







Zapomniałam wczoraj napisać... Obie kartki mają wymiary 15 cm x 14,5 cm. Żeby nie było - bazy wycinam sobie sama z grubego ozdobnego kartonu. Z tyłu oznaczone są stempelkiem "Handmade". Muszę tak w ogóle sprawdzić w sklepie gramaturę, bo może mi się uda ten papier znaleźć w ryzach i kupić taniej przez internet. Tym razem udało mi się wykorzystać nawet resztki, które zostają po wycięciu bazy :) I coś czuję, że będzie to częsty motyw na moich kartkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...