niedziela, 5 stycznia 2014

Kartka urodzinowa

Jako że ostatnio głównie szyję, to teraz przydałaby się chwila wytchnienia. Akurat Kinia mi spadła jak z nieba i poprosiła mnie o zrobienie kilku kartek okolicznościowych. Dzisiaj pierwsza z nich - kartka urodzinowa z okazji 60-tych urodzin. Kartka jest dla pana, co okazało się niezłym wyzwaniem. Miała być elegancka, a sobie samej postawiłam za cel nie nadużywać kwiatów.


Mój wybór padł na kolor szary (3 różne odcienie) i czerwone akcenty.
Wstążka również miała być popielata, ale z tą czerwoną kokardką kartka wygląda o niebo lepiej. Kartonik z napisem tym razem wykonałam w całości sama. 1) skończyły mi się ozdobne ramki, a nie chciałam czekać aż przyjdą nowe zamówione, 2) wśród moich stempelków nie ma napisu urodzinowego...






Patrząc na niektóre scrapbookowe kartki dziwiłam się, jak dziewczyny robią te cieniowania. Już wiem :> Przy okazji miałam całe ręce w srebrnym tuszu... Ale efekt jest naprawdę świetny. Przynajmniej na żywo. Bo po raz kolejny światło mnie zawiodło i zdjęcia muszą niestety wystarczyć takie, jakie są.

Kinia, napisz mi koniecznie czy Ci się podoba :>

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...