piątek, 1 marca 2013

Kawowe kolczyki

Zaczęło się od znalezienia w sklepie szklanych buteleczek, w których się zakochałam od pierwszego wejrzenia. Kupiłam z myślą, że "coś się wykombinuje". Ale długo nie miałam pomysłu co takiego. Aż do rozmowy z Olą, moim ekspertem-konsultantem. Rozmowa zakończyła się okrzykiem "Najlepiej! Kawowe kolczyki!"

No a potem wycieczka do sklepu po ziarnistą kawę, tylko po to, żeby się rozczarować, bo ziarna kawy okazały się za duże. Tutaj pomógł młotek. I siostrzenica, która wsypywała do słoiczków kawę i koraliki (żeby nie było, to nie był wyzysk! Mała zapracowała na kilka batoników co najmniej :D)

A o to efekty :)
















Jeszcze tylko muszę dokupić rzemyk do zawieszek i będzie gotowe :)
Długość kolczyka: 4cm
Długość zawieszki: 4 cm

P.S. Dzisiaj większe zdjęcia, bo po raz pierwszy od założenia bloga jestem zadowolona z ich jakości (w porównaniu z tymi wcześniejszymi). Zaczynam więc już panować nad aparatem, gorzej z naturalnym światłem, bo dzisiaj jest dosyć pochmurno i ciężko było o jednolite światło. Ale poprawię się, obiecuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...