sobota, 23 lutego 2013

Zmiany

Dzisiaj w końcu zmieniłam nagłówek bloga, bo mi się dziewczyny skarżyły, że nie pasuje. Mam nadzieję, że jest lepiej :P

Oprócz tego, od dzisiaj można się ze mną skontaktować mailowo, powstał też fanpage na FB (odnośniki są pod etykietami :))


A teraz zapowiedź na przyszły tydzień, chyba że nic nie wyjdzie z moich planów :) Chciałabym zrobić Kolorowy Tydzień na blogu, tj. odnosząc się do tradycji kolonijnych, przez pięć kolejnych dni zrobić biżuterię w kolorze odpowiadającym danej nocy. Pamiętam, że zaczynało się od nocy czerwonej, a kończyło na różowej, która wiązała się dla mnie z wyjątkową traumą - nie mogłam zmrużyć oka, bo tak się bałam, że jakiś chłopak się zakradnie i mnie pocałuje!

Jak to szło po kolei?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...