czwartek, 21 marca 2013

Drewniana bransoleta

W ostatniej paczce przyszło medium do spękań. Najpierw podeszłam do niego trochę nieufnie - kupiłam, bo było tańsze niż inne, które widziałam. Upoiłam się za to zapachem pasty do postarzeń, która pachnie jak dawniejsze pasty do butów. Uwielbiam!

Ostatecznie z medium do spękań się polubiliśmy i nie mam pojęcia, jak mogłam ozdabiać przedmioty, nie znając tego cudu. Nie oznacza to, że wszystko teraz będzie spękane... ale prawie wszystko :P

A oto rezultaty mojej zabawy, drewniana bransoleta ozdobiona różami:




Zdjęcia są jakie są, bo nie znalazłam nigdzie odpowiedniego światła. Ale mniej więcej widać, jaki jest efekt :) Bransoleta ma 4 cm grubości, średnica 7,5 (jest dosyć wąska).

Przy okazji nauczka na całe życie - nie lakierować, kiedy spało się jakieś dwie godziny w nocy! Tak rozpyliłam lakier, że czuć go w całym mieszkaniu :/

1 komentarz:

  1. Bransoletka śliczna! a ja mam pytanie techniczne, jak to robisz, że są przerwy między linijkami? Bo ja próbuję i nie działa. Wygląda to źle, szczególnie kiedy dodaje się przepisy. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...