niedziela, 16 grudnia 2012

Biżuteryjny projekt DENKO


Jakiś czas temu trafiłam na YT na projekt „Denko” wśród dziewczyn zajmujących się makijażem. Generalnie mnie zadziwiła ta inicjatywa, bo sama mam kosmetyków tylko tyle, ile potrzebuję i zanim kupię następny balsam kończę ten, który kupiłam wcześniej. Proste? Proste :)

A dzisiaj przyszły dwie paczki z koralikami. I moje pudełko przeznaczone na ten cel (podobne do tych, w których zbiera się dowody w amerykańskich serialach kryminalnych)... się nie domknęło! Jakiś koralikowy zakupoholizm mi się włączył chyba, bo nie zauważyłam, że mam tego aż tyle (po zważeniu ponad 6kg wyszło). Więc oficjalnie uruchamiam projekt DENKO – wydanie biżuteryjne :) Nie zamówię nic dopóki nie wykończę większości produktów, które zalegają w pudełku niewykorzystane od lat. Bo wyrobem biżuterii zainteresowałam się jeszcze zanim zaczęłam liceum, a teraz już kończę studia :)

Na dniach pojawią się pierwsze zdjęcia, może będę wrzucała też tutoriale... nie wiem, ciężko powiedzieć, bo wizja bloga jeszcze mi się nie wyklarowała :) No to...

3... 2... 1... START!

1 komentarz:

  1. Kiedyś sama dłubałam biżuterię, resztki zebrałam w jedną megagrubą i śliczną, kolorową bransoletkę, ale ja miałam same niedobitki, a nie 6kg :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...