niedziela, 9 marca 2014

Sensoryczne owoce

Jeszcze miesiąc temu odgrażałam się w pracy, że je zrobię i w końcu wczoraj przysiadłam :) Nie jest to jeszcze cały wymarzony mój zestaw, ale nie da się zrobić wszystkiego naraz przecież. Zwłaszcza, że na dzisiaj miałam zaplanowane inne sensoryczne pomoce do pracy :)


Zależało mi na tym, żeby moje owoce miały wyraziste kolory (jak widać :)), były miękkie i twarde - dlatego są po dwie sztuki z każdego rodzaju: miękkie i lekkie z wypychaczem oraz twarde i ciężkie z kaszą w środku :)

Przed przyklejeniem listków (żeby w ogóle było widać, że to owoce są) wpadłam na pomysł, żeby przyszyć im też różne guziki na czubku. Zobaczymy czy zda test :>





Jak na razie moje owoce zachwyciły moje siostrzenice - pięknie się nimi dzisiaj bawiły. Jutro jadą ze mną do pracy i zobaczymy czy się spodobają moim podopiecznym. A dzisiaj na tapecie - woreczki. Też sensoryczne :)

1 komentarz:

  1. wykończenie guziczkami dodało pazurka ... o ile owoce mogą mieć pazurki ... no niech będzie charakteru :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...