środa, 4 grudnia 2013

Znowu na słono + candy :)

Dzisiaj ciąg dalszy ozdób choinkowych z masy solnej. Właściwie to już końcówka, bo mam straszne szyciowe zaległości (swoją drogą przyszły tydzień na blogu to będą głównie szyciowe newsy :>)




Na pierwszy rzut muchomorki :) Jak zrobiłam pierwszą gwiazdkę w tym stylu to mi się nie podobała za bardzo. Ale mojej mamie bardzo :D Stwierdziła, że będzie ślicznie wyglądać w zielonych gałęziach choinki. Powstały więc dwa zestawy tego typu ozdób :)



Kolejne prawie-pierniczki :) Warto czasem przekopać się przez kuchnię. Nie miałam pojęcia, że mamy w domu foremkę w kształcie choinki. Od mojego dzieciństwa były tylko 4 (gwiazdka, kwiatek, serce, księżyc) i gdzieś po drodze się rozmnożyły jeszcze do choinki, kaczuszki, domku i coś tam jeszcze :) Ale prawdziwą moją zazdrość wzbudziła duża foremka w kształcie łosia, którą zobaczyłam u bratowej. Za rok zdecydowanie muszę sobie taką kupić :>



A tutaj bez foremek. Dzieło rąk moich własnych :) Dużo zabawy z nożem, ale z tych ptaszków jestem akurat wyjątkowo zadowolona :)




Na koniec reniferki. Postanowiłam spróbować je "oszronić". Wyszło całkiem nieźle :) Przynajmniej mi się bardziej podobają te białe :)


A tak wyglądają ozdoby po zapakowaniu :) Teraz mogą wędrować w świat. A propos...

..:: UWAGA!::..

Przygotowałam dla Was candy!! Trochę z okazji nadchodzących Świąt, trochę z okazji rocznicy powstania bloga :) Chciałam przygotować więcej niż jeden zestaw do wygrania, ale fizycznie nie dałam rady (następnym razem postaram się bardziej ^.^). Tak więc do wygrania jest zestaw zawierający:
- 10 piernikowych serc
- 10 złotych gwiazdek
- 1 białego renifera i...
- brelok-niespodziankę  :)


Zasady są proste - wystarczy zostawić komentarz pod tym postem, że chce się wziąć udział w losowaniu (konieczne jest podanie przynajmniej nicku do losowania). Zgłaszać się można do 18 grudnia :) Zapraszam do zabawy! :)

10 komentarzy:

  1. chcę wziąć udział w losowaniu - a data 18 grudnia i wygrana w konkursie byłaby tym bardziej miła dla mnie bo mam wtedy urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja też się zgłaszam, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na miniaturce myślałam że te ptaszki są z filcu :) Może by zrobić takie broszki filcowe? fajne mają te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę robić jak odrobinę odetchnę :) Na razie to dostałam kolejne zlecenie na tildowe króliki i nie wiem kiedy ja to wszystko zrobię :D

      Usuń
  4. Ja oczywiście też się zgłaszam!!!:) takie cuda idealnie wpasowałyby się zarówno w kolorystykę jak i w styl przybrania mojej choinki więc gdyby się udało na pewno by na niej zawisły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm in! Zglaszam sie na calego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. :)

    Jasiek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...