czwartek, 19 grudnia 2013

"Tylko nie moje lukrowane guziczki!"

Wyniki candy są już znane... tym, którzy siedzieli o 1 w nocy na FB :D Cały zestaw wędruje do Ewy :) A teraz pokażę Wam brelok-niespodziankę. I nie chodzi o to, że chcę zepsuć niespodziankę, ale do wczoraj nie miałam zielonego pojęcia co chcę zrobić. Aż nagle mnie olśniło, że przecież mam kawałek filcu w kolorze shrekowego Ciastka!

Jednak nie miałam, bo pewnie wykorzystałam na coś innego, ale Ciastek tak mi utkwił w głowie, że koniecznie musiałam go zrobić. Mój nieco przesadził z solarium, ale jest do siebie w miarę podobny :P Przynajmniej mi się podoba :):)






Ewie gratuluję szczęścia :D Mailowo (tudzież na FB) podasz mi swój adres i wyślę Ci ozdoby jutro, żeby doszły w poniedziałek do Ciebie.

Bonusowo dodaję brelok, który czeka na pokazanie od dłuższego już czasu :) Dawno już służy nowemu właścicielowi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...