niedziela, 1 czerwca 2014

Ponownie majowe zaległości

Ciąg dalszy kartkowych zaległości :) Teraz zaprezentuję Wam w ogóle moje ulubione karteczki z tej partii. Po raz pierwszy robiłam kartki w poziomie i w sumie wyszło całkiem całkiem. Paradoksalnie - jest więcej miejsca na kwiatową aranżację (jakkolwiek to brzmi :D).

A oto mój absolutny faworyt! Lilie od teraz zdecydowanie często będę wykorzystywała. Ostatecznie zaczyna się sezon ślubny :>


 


Przy okazji - kombinowałam chyba z dwa dni nad "własnymi" listkami :> Co o nich myślicie? Poniżej jeszcze jedna z wykorzystaniem tego motywu.




A ta karteczka się trafiła w ostatniej chwili. Przed wysłaniem pokazywałam koleżankom w pracy moje najnowsze wyroby i koleżanka poprosiła mnie o zrobienie karteczki dla jej mamy. Miała być połączeniem dwóch wzorów z poprzedniego postu. A oto efekty:




Dajcie koniecznie znać, co myślicie :) Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...