środa, 16 kwietnia 2014

Na roczek :)

Zostałam poproszona wczoraj o wykonanie kartki na pierwsze urodziny pewnego chłopczyka. Próbowałam sobie przypomnieć czy robiłam już kartki dziecięce, ale pomijając te na chrzest... nie miałam okazji! Postanowiłam pobawić się znów scrapbookingiem, bo dawał większe możliwości niż quilling. I powstało to...


Wypatrzyłam ostatnio w plastyku zestawy mini tuszy z Heydy w różnych kolorach. Nie byłabym sobą, gdybym ich nie kupiła. Tym bardziej, że w przeliczeniu bardziej się opłaciło kupić takich 10 gąbeczek niż kupować pojedynczo. Nie mogłam się doczekać, żeby spróbować zabawy nimi i okazja nadarzyła się wyjątkowo szybko :D 

Cieniowanie papieru w tle nie wyszło perfekcyjnie, ale smugi zakryłam tym, co jest na pierwszym planie :)










Z tej karteczki też jestem wyjątkowo zadowolona :> Nawet mi trochę szkoda, że dzisiaj muszę ją już oddać :) Ale na dzisiaj już mam wymyślone nowe zadanie, tym razem przez moją mamę. Jak się uda, to wynikami zadania pochwalę się jutro :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...