wtorek, 19 sierpnia 2014

Cieniowany quilling

Dzisiaj króciutko i przy okazji z pochwałą dla autorki bloga ArtLife (klikając na nazwę traficie od razu do tutorialu, ale polecam obejrzenie całości :)). Przy kartce, którą pokazywałam wczoraj (o tej), plan początkowo zakładał dwukolorowe listki. Jednak nie wyglądały one najlepiej przy całości. Gdyby tylko ten tutorial pokazał się wcześniej... :D


 



Ja osobiście zakochałam się w efekcie i na pewno będę sięgała po niego częściej :) Tym bardziej, że zauważyłam u siebie niepokojące popadanie w jeden schemat. Łapka w górę, kto zauważył to samo!

Z tego wszystkiego, przez ilość kartek wykonanych w ostatnim czasie, postanowiłam dorobić się "firmowych" pudełeczek na nie, żeby się je lepiej transportowało. Zna ktoś z Was może jakiś fajny sklep z pudełkami tekturowymi, gdzie ceny są takie bardziej przystępne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...